بطری جوس 250 سی سی

این بطری یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین پت های این شرکت می باشد. از این بطری جهت بسته بندی و نگه داری انواع آبمیوه های پالپ دار استفاده می شود.

شناسه محصول: 2250 دسته: ,

بطری جوس 250 سی سی دارای دهانه 38 میباشد و دهانه پهن این بطری جوس بسیار مورد توجه تولیدکنندگان انواع نوشیدنی ، دوغ ، آبمیوه بویژه آبمیوهای پالپ دار ، آبمعدنی و … قرار گرفته است. این بطری پت در بسته بندی 340 عددی در بازار عرضه میگردد.

بطری پلاستیکی جوس با درب ادویه پاش سه کاره چرخشی نیز به یک پت ادویه پاش با گنجایش 130 تا 150 گرم ادویه تبدیل میگردد که از جهت سایز بزرگتر از پت های نمکپاش موجود در بازار بوده و بسیار مورد توجه تولید کنندگان ادویه قرار دارد.

بدنه بطری جوس مکعبی شکل میباشد و جهت چاپ و نصب لیبل با طراحی بزرگ و کوچک مناسب بوده و همچنین چیدمان زیبا در قفسه فروشگاه را بهمراه دارد. بطری پلاستیکی جوس از مواد پت شفاف تولید میگردد و محتویات داخل این ظرف پلاستیکی قابل مشاهده میباشد.

 

3 ویژگی برتر بطری پلاستیکی در مقایسه با بطری شیشه ای:

  1. وززن سبک و حمل و نقل آسان و مقرون بصرفه
  2. استحکام بالا و مقاوم در برابر ضربه و شکستن
  3. امکان تولید در تیراژ بالا در کمترین زمان

 

کارخانه تولید ظروف پلاستیکی با نام تجاری آتی پلاست درب شیری دهانه 38 و درب ادویه سه کاره چرخشی را نیز موجود دارد که میتوانید بطری پت جوس را با درب مورد نیاز محصول خود  بعنوان بطری پت و یا ادویه پاش سفارش دهید. و حتی این بطری پت با درب سس نیز قابل استفاده میباشد که جهت انواع سس ، شربت و عسل مورد استفاده قرار میگیرد. نمونه درب ها را در دسته بندی درب مشاهده فرمایید.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با شماره تماس و یا شبکه های اجتماعی (واتساپ ، تلگرام و ایتا) با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

کد محصول

2250

رنگ بندی

شفاف

قطر دهانه

38 میلی متر

حجم

250 سی سی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری جوس 250 سی سی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری جوس 250 سی سی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *