بطری الماس 1000 سی سی

این بطری یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین پت های این شرکت می باشد. از این بطری جهت بسته بندی و نگه داری انواع روغن، انواع نوشیدنی های گازدار ، عرقیات و مواد شوینده و…. استفاده می شود.

شناسه محصول: 210 دسته: ,

بطری پت الماس 1000 سی سی با دهانه 28 میلیمتر و در بسته بندی 120 عددی در بازار عرضه میگردد. این بطری پت از پرطرفدارترین و پر فروش ترین بطری پلاستیکی در بازار صنایع بسته بندی میباشد.

بطری پلاستیکی الماس دارای قد کشیده و طراحی شش گوش بوده که این بطری پت را به یک بطری شکیل و مشتری پسند تبدیل نموده است. از بطری پلاستیکی الماس در مصارفی مانند بطری روغن زیتون ، بطری آبمیوه ، بطری دلستر ، بطری دوغ ، بطری نوشیدنی ، بطری آب هویج ، بطری آبمعدنی ، بطری آبلیمو ، بطری آبغوره ، بطری گلاب ، بطری عرقیجات و… استفاده میگردد.

بطری الماس 1 لیتری با رنگ سبز زیتونی نیز تولید میگردد که مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بوده و از این جهت مورد توجه تولید کنندگان روغن قرار گرفته و علاوه بر خاصیت محافظت محصول در برابر نور جلوه زیبا و مشتری پسند به بسته بندی میدهد.

بدنه شش گوش طراحی شده جهت بطری الماس قابلیت چاپ و نصب لیبل را جهت تولیدکنندگان ایجاد نموده و از این جهت بسته بندی منحصر بفرد و خاص را ایجاد مینماید.

قد کشیده و بلند بطری الماس چیدمان زیبا در قفسه فروشگاه و حتی بسته بندی راحت در کارتن را بهمراه دارد و گردن نسبتا بلند بطری الماس  قابلیت استفاده از کاپ سیل و پلمپ کردن دهانه بطری را فراهم نموده است.

کارخانه تولیدی آتی پلاستی بطری الماس را در پنج سایز کاربردی و پر فروش 250 سی سی ، 500 سی سی ، 750 سی سی ،900 سی سی و یک لیتری را از باکیفیت ترین مواد پت شفاف تولید و در بازار عرضه میکند.کلیه درب های دهانه 28 مناسب با این بطری پت نیز موجود میباشد .

مشخصات سایر حجم های بطری پلاستیکی الماس را در دسته بندی بطری مشاهده فرمایید.

توضیحات تکمیلی

کد محصول

210

رنگ بندی

شفاف

قطر دهانه

28 میلی متر

حجم

1000 سی سی

وزن

44 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری الماس 1000 سی سی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری الماس 1000 سی سی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *